tirsdag den 26. juli 2011

Blogaward



Jeg har fået en blogaward af Ann Weiss, og det er jeg meget glad for! Som ny blogger er det altså dejligt med lidt tilkendegivelser, og det er med til at udbrede kendskaben til de blogge, som ikke så mange har fået øjnene op for endnu.
Reglerne for awarden er:
1. Man skal linke til den, man har fået awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
3. Man skal svare på 5 spørgsmål.
1. spørgsmål:
Hvorfor begyndte du at blogge ?
Jeg har efterhånden klikket mig ind på en del ret kreative blogs, så jeg synes, at det var på tide, at jeg selv fik udforsket denne del af nettets herligheder. 


2. spørgsmål
Hvilke blogs følger du?
Det er overvejende blogs, som omhandler strik, men også blogs, som folk, som jeg kender fra forskellige sammenhænge, har. Det er altid spændende at følge dem på denne front også.

3. spørgsmål
Favoritfarver?
Helt klart grøn! Samtidig er jeg blevet rigtig glad for brun sammen med andre skrappe farver fx orange og turkis. 

4. spørgsmål
Favoritfilm? 
De to Bridget Jones-film samt serien "Stolthed og Fordom", som er en BBC-produktion. Hvem synes da ikke, at mr. Darcy er lidt for hot :-)

5. spørgsmål
Hvilke lande vil du besøge og hvorfor?
Nu er jeg stor fan af Tyskland og har efterhånden besøgt rigtig mange steder, fx Berlin, Hamburg, München, Köln, Frankfurt, Trier, Rostock og Schwerin. 
Jeg ved, at jeg også skal til Grækenland igen! Manden og jeg var på bryllupsrejse i Athen, og det er bestemt et sted, som skal besøges igen! 



Hvem vil jeg så sende awarden videre til? Jo:
Kreakager med Heidi som kvinden bag bloggen. Hun skal have den, fordi hun er rigtig dygtig til at få en kage til at ligne en million. Heidi lavede bryllupskagen til min mands og mit bryllup, og den var så flot og smagte fantastisk!
Valerie skal også have en, fordi jeg synes, at hun skriver så godt og fortæller om ting, som rører unge kvinder. Samtidig har hendes blog et flot design!
Janne skal også have en. Hendes blog er en af de nyeste, som jeg er stødt på. Hun laver så mange flotte kreative ting - bla. kort, som er så flotte!
Eva får også en, fordi jeg elsker hendes kreative måde at skrive på! Eva er også ret kreativ - tjek fx hendes søde mus i fede farver!
Den sidste award går til Alis, som også er en kreativ strikker! Tjek hendes søde vest!

Jeg kan kun opfordre til at tjekke de fem blogs ud! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.