lørdag den 22. september 2012

Fotoudfordring

I går deltog jeg for første gang i en fotoudfordring, hvor overskriften var "Skilte".

Da jeg i går modtog en pakke med to t-shirts og et tørklæde, som jeg har bestilt hos Kræftens Bekæmpelse, ja, så var det nærliggende at bruge noget af det som dagens motiv.

Mit bidrag til fotoudfordringen d. 21.9.12


Da jeg jo skal deltage i Zumba til fordel for kampen mod brystkræft i morgen , måtte jeg have fat i årets t-shirt, og i år var jeg heldig! Normalt har jeg købt den i Netto, men så skal man næsten også være der, når produkterne kommer på hylden for at være heldig at få fat i en i en passende størrelse. Derfor bestilte jeg i år på Kræftens Bekæmpelses hjemmeside:
Årets "støt brysterne"-t-shirt

Der røg så også et tørklæde og en løbe-tshirt med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.