tirsdag den 7. maj 2013

En gammel hæklebog ankom med posten

For nogle dage siden bloggede jeg om mønsterhækleri, og udgangspunktet var en opskrift i "Jeg hækler selv", en hæklebog fra 1967. Bogen havde jeg lånt af min søster, og jeg måtte bare selv eje sådan et eksemplar også.

Efter søgning på nettet fandt jeg en, der solgte den på Gul&Gratis, og i dag kom den så med posten.
Den er et flot eksemplar - kun bleget i ryggen, mens resten ikke ser ud til at have været brugt ret meget. Det er en rigtig god og grundig grundbog i hækling med et leksikon, et mønsterkatalog og ikke mindst opskrifter, som ved lidt ændringer kan komme til at passe ind i nutidens modebillede.

Nu står den i min reol, og jeg er ret sikker på, at jeg kommer til at bruge den i fremtiden.





2 kommentarer:

  1. Det var virkelig fedt, at du fandt bogen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også allerede rigtig glad for den! Alene formatet gør den virkelig handy at have med og have i hænderne, og ikke mindst er det 1. udgave af den!

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.