tirsdag den 9. juli 2013

Tøfler fra Drops

Mit "afvekslingsprojekt", der blev sat i gang til en touretape, blev monteringsklar, og selvom jeg ikke er vild med at sy sammen osv., er de ret hurtigt blevet færdige - måske fordi ferietiden er kommet.

For at pynte dem lidt var min ide at lave flere små blomster, men jeg endte i stedet med at lave en fin geranie fra bogen "Bezaubernde Blümenpracht" af Lesley Stanfield. Garnet var såmænd rester fra sidste års OL-sokker og mine morfarstrømper.

Selve tøflen er strikket i råhvid mor Aase-garn, og inden jeg syede blomsterne på, fik de en tur i vaskemaskinen for at blive bløde. Det er i øvrigt samme garn, som jeg har strikket Farmorfabrikkens babycardigan i.

Opskriften er Drops' nummer 142-39.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.