lørdag den 7. september 2013

7-9-13...

Der var vist alligevel held i dagens dato, for et mislykket hækleforsøg endte alligevel i et udtryk, som jeg er tilfreds med.

Det var nu bare en søgning efter hækleopskrifter på små blade, som måske skal sættes på et par tøfler magen til det par, som jeg tidligere har strikket.

Jeg har såmænd ikke helt styr på de amerikanske hækletudtryk, men det lykkedes alligevel at få det til at ligne et firkløver.
Det er dog blevet alt for stort. Alligevel har jeg ikke pillet op, for jeg finder nok noget at bruge det til, fx til gavepynt.

Opskriften er fundet hos Playing with String.




6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - den tror jeg at jeg må prøve at lave i en guldagtig farve

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Karin.
      Den er egentlig enkel - altså når man lige får helt styr på de amerikanske hækleforkortelser... min er nemlig lavet forkert :-)

      Slet
  2. Er vild med den :D Den er bare så fin!

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Tak, Anita.
      Jeg har dog stadig lyst til at hækle den igen og denne gang rigtig :-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.