mandag den 6. januar 2014

Nye Wiinblad-lysestager


Her i byen har vi en lækker retro- og genbrugsbutik, som jeg en gang imellem tager en rundtur i. Samtidig følger jeg via Facebook med i, hvad de får af nye varer, for har de fået nogle nye varer, som man er interesseret i, er det med at komme af sted i fart - hvem ved, om en anden køber det for næsen af en  :-)

Jeg har ad flere omgange haft kigget på et sæt lysestager til min søster, fordi hun havde nævnt dem som nogle, hun godt kunne tænke sig, men jeg har aldrig endt ud med at købe dem til hende. Spøjst har det været, at de heller aldrig blev solgt til anden siden.

Juleaften åbner min mand og jeg så en gave fra min søster og svoger, og sørme om det ikke er de lysestager, som jeg har kredset om til hende ;-)

De er bare så fine! Jeg kan godt lide, at de ikke er til almindelige, tynde stearinlys, men istedet til de små bloklys.
Det er Wiinblad, der står bag dem, og ifølge manden i forretningen kommer de fra Wiinblads eget værksted.
Jeg var ikke vild med Wiinblad tidligere, men nu holder jeg meget af hans livsbekræftende tegninger. Således har jeg efterhånden fået købt en lille samling af forskellige ting og også fået nogle. 


2 kommentarer:

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.