torsdag den 9. januar 2014

Vinterhygge

Så raser blæsten igen her, og ingen tvivl om at det gråvejr, der hersker og har haft overtaget i lang tid, ikke har mig på deres fanliste.

En tur i Rema1000 gjorde, at jeg kom hjem med en pink primula til at lyse lidt op midt i alt det grå.

Jeg har hørt, at der snart kommer frost og forhåbentlig følger der klar himmel med. Det trænger jeg til.


Det er også svært at tage billeder, når det er mørkt, når man tager hjemmefra for at arbejde og igen når man er tilbage.
Jeg kan læse her i blogland, at flere har den udfordring. Billeder bliver bare bedre i dagslys.

4 kommentarer:

  1. Sikke et fint og hyggeligt arrangement....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Der skal bare et eller andet til her i den mørke tid.

      Slet
  2. Dejligt med lidt blomster og positiv energi i denne tid ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har ret i det med den positive energi på denne årstid!

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.