onsdag den 30. april 2014

Blå på min vej

Ugens farve er blå i Regnbuebloglegen, og denne gang har jeg valgt at tage billeder af de blå ting, som jeg har mødt på aftenturen i går sammen med mand og hund.

Faktisk kunne det være blevet til endnu flere ting, så der mangler bestemt ikke blå ting i omgivelserne. Nogle af dem burde så ikke ligge i det grønne... fx slikpapiret og garnet...


Ligesom i gul uge er der denne gang et par Ecco-sko og også et par Biom - denne gang min mands par. Vi er ret glade for dem, for de er supergode at gå i, og ingen vabler!

4 kommentarer:

  1. Det er træls med affaldet.

    Men ellers nogle fine blå ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er faktisk ansvarsløst at smide den slags i naturen, og jeg forstår ikke, at man ikke kan smide det i en skraldespand.

      Slet
  2. Kiggede først på dit billede til indlægget, og kunne ikke lade være med at smile til din opfindsomhed :o) Troede at det var dine fødder, og så så lidt "pels"på inden jeg læste teksten - godt at det ikke var din ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det med pelsen kom jeg også til at tænke på senere :-))) så jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da jeg læste din kommentar, Elena :-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.