fredag den 27. juni 2014

Sbrød på en fredag aften



For en uges tid siden var jeg så heldig at vinde en give-away hos søstrene Anne og Kit, der har bloggen Venter Paa Vin, hvor de bl.a. skriver om hverdagens finurligheder, kongeligt porcelæn og små sjove betragtninger.

Præmien var fire poser Sbrød, og i dag, da jeg kom hjem fra årets sommerferiefrokost, stod der en stor kasse til mig.
Endnu en gang mange tak for præmien - jeg er ret sikker på, at de nok skal blive sat til livs her på matriklen ;-)


6 kommentarer:

  1. Ihh hvor fint! Stort tillykke med gevinsten :D De der Sprø rugkanter med tomat er favoritten herhjemme - Elias ynder at få en lille håndfuld med i madpakken og jeg synes det er bedre end en kiks ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også gode! Dem med tomat har jeg smagt hos svigermor.

      Slet
  2. Sikke en dejlig præmie :) Jeg har længe gerne ville prøve at smage dem, men efter dit indlæg så skal det være ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en god ide - de har dog næsten samme kalorieindhold som alm. chips, men heldigvis er poserne ikke så store ;-)

      Slet
  3. Tak for de fine ord :D Dejligt gevinsten kunne bruges.

    - Anne

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.