torsdag den 28. august 2014

Et lille preview


Augusts "12 months of knitting and crochet" er hemmelig - altså indtil produktet er foræret væk, og det er et samarbejde med Anita med bloggen Photomusen.

Da en stor del af min energi er blevet lagt på jobbet, har der ikke været så meget i overskud til at være kreativ og ikke mindst  til at tænke i, hvordan jeg finder en løsning på de forskellige dele, som skal til for at få det udtryk, som jeg gerne vil.

I denne uge er det dog lykkes mig at få lavet tre af "delene", og jeg er ganske tilfreds.
Jeg har endda haft brug for noget af al den effektgarn, som jeg har liggende, og som jeg sjældent anvender.


I morgen skal jeg sammen med Anita have lavet det sidste, så det hele er klar til at blive foræret væk på lørdag.
Behøver jeg at sige, at jeg glæder mig?


4 kommentarer:

  1. Jeg har ingen ide om hvad det er, men synesat det tegner godt ud fra dine billeder ;o)

    SvarSlet
  2. Min nysgerrighed er pirret ... det er lørdag i morgen, ikk?

    SvarSlet
  3. Ahhhh, spændingen stiger!! Glæder mig til at se det:-)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.