fredag den 17. oktober 2014

Sidste tråd-og-garn-pakke er sendt


Den sidste modtager i tråd-og-garn-pennevenneleg, var Nanna med bloggen How To Do Fashion.
Hun syer de fineste kjoler, og derfor skulle hun have noget, der relaterede til det.



Jeg fandt via Ravelry frem til en opskrift på bloggen Frogiez Place Opskriften var på en vaskeklud med en symaskine . Det var præcis det, som jeg søgte, og jeg har jo en forkærlighed for klude, hvor motivet træder frem vha. ret- og vrangmasker.

Kluden er strikket i 100% bomuldsgarn fra Grønhøj. Som altid lavede jeg en hæklet kant - denne gang i en rest turkis bomuldsgarn fra Søstrene Grene.



Således er Tråd-og-garn-legen meget tæt på at være nået til vejs ende i forhold til at skulle lave og sende pakker til de deltagende i min gruppe.
Det har været sjovt og udfordrende at deltage - især har jeg fundet det ret udfordrende på den gode måde at skulle finde noget passende til de forskellige modtagere.

En stor tak til de to kvinder bag legen, nemlig Astrid med bloggen Rock & roll HausFrau og Carina fra Den Lilla Elefant for ideen og ikke mindst koordineringen af legen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.