torsdag den 18. december 2014

Grøn Luciapakke


Jeg var også selv den heldige modtager af en Luciagave i lørdags, hvor jeg jo selv havde sendt kaffe-grydelapperne af sted til en af kvinderne i "Luciagavebytningen".

Ih, jeg blev overrasket, da jeg åbnede pakken, som indeholdt disse søde glas:


Afsenderen har afluret, at jeg på min Pinterest har pinnet netop sådanne frøer, nogle som jeg har set på en hollandsk blog, hvis ejer har måttet fjerne opskriften grundet et firma, der mener at have rettighederne til designet.
Kvinden har ladet en anden kvinde hækle efter billedet, og således har jeg nu fået et sæt to grønne frøer.

Som om det ikke var nok, var der også fire neglelak i - endda fra Loréal - samt økologisk ramsløg:


Som man nok kan se på billedet, er den lysegrønne lidt bæløjet, hvilket jeg troede, at den skulle være, men jeg skal bare rette lidt på øjnene, så de bliver ligesom den mørkegrønnes ;-)



2 kommentarer:

  1. Hvor er bare gode til at lure hinanden på Pinterest. Jeg kan slet ikke overskue inspirationskilder, men det er altså bare et smart værktøj. Tillykke med frøerne. De er superskønne. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak, Astrid <3
      Ja, Pinterest er smart. Jeg er dog ikke altid så god til at bruge det.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.