fredag den 20. marts 2015

Sidste weekends "I tråd med tiden"


I sidste weekend, nærmere bestemt lørdags, var jeg sammen med søster Anita og to andre kreative veninder i Middelfart og besøge messen "I tråd med tiden".

Da jeg har fået forbud mod at købe mere garn af min mand - og jeg er faktisk fuldstændig enig i det forbud, ja lysten er nærmest ikke-eksisterende efter min "lagerfordobling" - gik jeg kun efter at finde noget glimmergarn i kobber. Kun fordi jeg mangler det.

Sjovt nok fandt jeg noget, men det har jeg ikke fået taget et billede af. Det er dog det samme, som Photomusen også købte.
Derudover røg der lige 10 fede neongule knapper med hjem:


...og ikke mindst måtte jeg simpelthen have en skål til mine garnnøgler, når jeg strikker.
Jeg faldt for en af Else Rasmussens flotte keramikbowler - eller det vil sige, at jeg sagtens kunne have taget flere af dem med hjem - men jeg valgte en fin turkisblå med "ribmønster".
Den er i øvrigt allerede taget i brug:


Messen i Middelfart kan bestemt anbefales, og vender den tilbage næste år, er jeg ret sikker på at skulle af sted. Den er ikke så stor som Kreative Dage i Fredericia, men til gengæld er den ret overskuelig, og mange af standene var interessante for en hækle- og strikkeelsker som mig.

Mine søde nørkleveninder var efterfølgende her til en omgang mad og ikke mindst snak :-)

De søde kvinder havde også taget lidt med til mig - og ih, jeg føler mig heldig!
Viskestykker og servietter med megamussel-lookalike-mønster, blomster, seks påskeæg, et krus fra Flensburg (ich liebe es!) og ikke mindst en Bing & Grøndal-platte, som jeg samler på. Nu har jeg 4 ud af 6.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.