søndag den 24. april 2016

Give-away i samarbejde med Woolspire



VINDEREN ER FUNDET

De af jer, der jævnligt kikker forbi bloggen, ved, at jeg for tiden har gang i flere projekter.
Der er gang i en knit-a-long, en crochet-a-long, og derudover hækler jeg stadig på mit evighedsprojekt, primulatæppet (som der efterhånden ikke er ret meget evighed over mere - mere om det på et andt tidspunkt).

Alligevel har jeg lyst til at starte mere op, fx en taske i forårs- eller sommerfarver. Uden opskrift og bare hækle eller strikke derudaf og lade garnet og nålen/pindene bestemme vejen. Lidt som det blev tilfældet med "Omvendt-kjolen".
Mit problem er dog altid, at jeg altid mangler garn til lige netop det, som jeg har i tankerne. Det sker næsten altid, at jeg er nødt til at købe mere garnet eller som minimum at supplere.


Mangler du også garn til det, som du har på din strikke- eller hækleliste?

Så har du nemlig chancen for at vinde garn til netop dit næste projekt.
I et samarbejde med Woolspire udlodder jeg et gavekort på 200 kr.
Woolspire er en netbutik, der byder på en masse lækkert garn i mange forskellige kvaliteter. To af mine favoritter er Nazca fra Lamana og Mayflowers Cotton.
Hos Woolspire finder du også opskrifter og ideer til strikke- og hækleprojekter.

For at deltage i lodtrækningen om gavekortet skal du gøre følgende:
1) Være fast læser af bloggen, enten via Google Friend Connect eller Bloglovin'. Du kan også vælge at følge Zoomsnoren på Facebook. Skriv i kommentarfeltet, hvor du er følger.
2) Skrive i kommentarfeltet, hvad dit næste kreative projekt skal være.
3) Skrive dit mailadresse, så jeg let kan komme i kontakt med dig, hvis du bliver den heldige vinder.

Jeg trækker en vinder om 14 dage, d.v.s. søndag d. 8. maj 2016.

Du må selvfølgelig gerne dele billedet på fx din blog, men det er ikke et krav.


Gavekortet er sponsoreret af Woolspire

18 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig at strikke noget til min niece på 8,5 måned.
    Hvilket ved jeg ikke helt præcis, måske en hygge klud eller en lille bamse :)

    SvarSlet
  2. Jeg følger din blog via bloglovin, det er super dejligt med ny inspiration. Jeg drømmer om at hækle en poncho, skal bare lige have fundet den rette opskrift. Mvh. LiseLotte@madsenhome.dk

    SvarSlet
  3. Lige i øjeblikket er jeg mellem både hækle- og strikkeprojekter, det er nærmest en mindre krise:-) jeg går nok i gang med en hæklet sprutte, dem har jeg lavet en del af, og min egen Baby skal jo også have en, når han kommer til verden:-) på strikkefronten er jeg ikke sikker på, hvad jeg skal i gang med.
    Jeg følger dig på bloglovin.
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  4. Jeg følger dig alle tre steder.
    Mit næste kreative projekt er mønstrede strømper.

    Hilsen Pia
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Et pinictæppe til skovturene,eller til strandturen. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  6. en sommerkjole til alma. følger på bl og facebook
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  7. Mit næste projekt er en hæklet luftballon til mine veninders børn :-) Den skal hænge og pynte på deres værelser.
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg følger dig på Bloglovin. Mit næste projekt er et hæklet kludetæppe. Jeg er ikke god til at hækle (endnu) så jeg er spændt på hvordan det går.

    billedorthe@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg ved faktisk ikke, hvad det næste projekt skal være. Jeg har lige bestilt hæklenåle og har aftalt med en god veninde at hun skal lære mig at hækle. Så det første projekt bliver nok en hæklet firkant :)
    Præmien er perfekt for jeg mangler garn til hækling.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Mit næste projekt er det, som jeg har gang i lige nu. Det er en strikket cardigan i ret.

    SvarSlet
  11. Jeg vil strikke et sjal til hjemløse.
    Jeg ved, jeg følger zoomsnoren på Facebook

    ingestaalem@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg følger din blog på bloglovin.
    Jeg er ikke selv den mest kreative, men det er min oldemor til gengæld. Vi har mange tæpper liggende rundt omkring herhjemme, som kattene ligger på. De elsker de tæpper. Og hun har også lavet en trøje til vores hund og julepynt. Så hvis jeg vandt, så ville jeg give hende gavekortet. Hun er altid i gang med at strikke eller hækle et eller andet.

    Jeg er ikke kreativ med at sy og strikke osv. Men jeg har et "projekt", hvor jeg laver en form for en mindebog med postkort, hvor jeg og min kæreste har været. Som fx fra da vi var i Legoland, og så skriver jeg hvilken måned vi var der samt årstal.

    Heidi W. N
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Jeg følger dig via Google Friend Connect. Jeg er pt. også i gang med firkanterne i CAL The Meadow og vil meget gerne i gang med at strikke en babytrøje til mit kommende barnebarn.
    ullamullis@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg tror faktisk jeg følger dig på alle tre. Jeg havde faktisk lovet mig selv ikke at gå i gang med mere, ud over et tæppe til My, men jeg tror jeg er kommet til at "falde" over et projekt til vores kommende medlem af husstanden, så kommer jo nok også i gang med et babyprojekt snart.

    SvarSlet
  15. Jeg følger bloggen på flere platforme, bl.a. Bloglovin. Den er så hyggelig. 😊 Jeg tænker på at starte en bluse til mig selv. Jeg strikker alt for sjældent til mig selv. Men jeg har svært ved at vælge garn - og opskrift. Dog vil det nok hjælpe med et gavekort til Woolspire. 😉

    SvarSlet
  16. Jeg følget dig via bloglovin. Mit næste projekt er en kørepose til en kollega..
    gitjen@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg følger dig her på bloggen:)
    Mit næste projekt er en sommerseeater til min søn på 3 år.
    missybooboo@hotmal.com

    SvarSlet
  18. En fin stribet kjole til min datter !

    Stinebech86@gmail.com

    SvarSlet