mandag den 4. juli 2016

Clue 12 og 13 i "The Meadow"



Jeg troede ikke, at jeg kunne nå det, men det lykkedes i dag at færdiggøre to clues til "Meadow"-mandagsindlægget.

Clue 12 var der ikke rigtig nogen ben i, og jeg valgte kun at gentage den en enkel gang. Da mønstret er mere tæt, var jeg nervøs for, at jeg ved at gentage den ville få et meget tungt område i borten, og det ønskede jeg ikke.



Flere havde skrevet omkring clue 13, at den var mere tålmodighedskrævende, og det har jeg også mættet sande, at den var. Som mange andre Meadow-hæklere syntes jeg også, at omgangene virkede meget lange og tidskrævende, og oveni måtte jeg bøvle med den første omgang for at få maskeantallet til at passe med mønsterrapporten, men det lykkedes til sidst.



Også clue 13 har jeg kun gentaget en gang - ikke fordi pga. tidsforbruget, men fordi jeg ikke har kunnet gennemskue, hvordan jeg ville skulle gøre det, så der kan fortsættes med clue 14. Det har jeg ikke turde begynde at eksperimentere med, for når der er så mange masker pr. omgang, er det ikke videre skægt at skulle pille op ;-)



Nu er jeg klar til clue 14, der indeholder tulipaner, og allerede onsdag kommer clue 15, så jeg er stadig en smule bagud.



1 kommentar:

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.