torsdag den 27. oktober 2016

Kreative Dage i Fredericia - skal du også af sted?



Det skal jeg igen igen igen! For mig er det et af messehøjdepunkterne for en kreativ sjæl som mig ;-)

For næsten et år siden blev Anita med bloggen Photomusen og jeg spurgt, om vi ville være med til at lave  noget kreativt til Louis Nielsen Fredericias stand på netop Kreative Dage, og det valgte vi at sige ja til. Vi syntes begge, at det var en spændende udfordring, som gav mulighed for at gøre nogle lidt andre ting med garn.

Udgangspunktet var selvfølgelig farven grøn, så vi har haft gang i alle de grønne garner, som vi i forvejen har haft liggende.
Det er blevet til i alt 9 par strikkede briller og 2 af de store - dem, man kan købe i legetøjsforretninger. Anita har hæklet blomsterne og strikket det ene par af de store.
Anita har også hæklet beholdere i forskellige størrelser, og de to mænd på standen har selvfølgelig strikkede butterflies på :-)



Ikke mindst har jeg for over et år siden hæklet en taske, som min moster senere også ønskede et eksemplar af. Denne blev med fór, og jeg valgte derfor at skrive opskriften ned. Da jeg alligevel skulle hækle opskriften igennem igen, blev det i grønne garner.
Tasken, der har fået navnet "Madame Musling" er også blevet en del af Louis Nielsens messestand, og opskriften kan nu købes på Ravely. 


* * * * * * * * * * * * * * *

I forbindelse med samarbejdet mellem Louis Nielsen og Anita/Photomusen har vi også stablet en konkurrence på benene, hvor du kan være heldig at vinde en komplet brille, et gavekort til garn/garntilbehør og ikke mindst opskriften på Madame Musling-tasken.

For at vinde en af ovenstående præmier skal du et smut forbi Louis Nielsens stand på "Kreative Dage" - den har nummer A 1280.
Du kan læse nærmere om konkurrencen på min Instagramprofil @anjahjorth80.

6 kommentarer:

  1. Jeg knuselsker jeres kreative sysler :-)
    Bor desværre for langt væk, ville ellers have været spændende at være med.
    Rigtig god fornøjelse hermed ønskes herfra:-)

    SvarSlet
  2. Har været på messen, og så også brille-standen -- men det er først nu, at det går op for mig, at du og Anita har været involveret. Flot arbejde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Bella - jeg læste godt på din blog, at du også har været af sted!

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.