søndag den 30. april 2017

DIY: I-love-mor-grydelapper



For længe siden fik jeg ideen til at hækle et par grydelapper med teksten "mor", og teksten skulle stå med bobler, fordi det er min favoritstruktur til netop grydelapper.

Ideen er endt ud i en opskrift på et sæt med teksten "I 💓" på den ene lap og "MOR" på en anden.

De er perfekte som gave til d. 14. maj, hvor det er mors dag.


De to grydelapper er hæklet i 100 % bomuldsgarn.
Det lilla garn er Cotton 8 fra Mayflower, mens det hvide er noget, som jeg har arvet, og som ingen banderole havde.

Find opskriften som PDF her.


Copyright: Zoomsnoren
Opskriften må anvendes i privat øjemed, og produktet må gerne sælges. Opskriften må dog ikke postes andre steder på nettet, sælges eller oversættes uden mit skriftlige samtykke.

2 kommentarer:

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.