onsdag den 17. maj 2017

Gaven til mors dag



For et par uger siden postede jeg en DIY på et sæt grydelapper med "I 💓" og "MOR"
Sættet var en gave til min svigermor, men min mor skulle selvfølgelig også have et sæt.

Da min mor følger med på min blog, kan jeg først vise dem frem her efter mors dag.

Hun fik et sæt i sort og hvid, da hun har de farver i sit køkken. 

De er hæklet i bomuldsgarn fra Søstrene Grene.
Et garn, som jeg synes, er blødt og rart at arbejde med. Jeg har kunnet læse mig til, at nogle oplever, at garnet skiller, men jeg har ingen problemer med det. 

Både min svigermor og mor blev glade for deres grydelapper, som de begge sagde, skulle hænge til pynt, for de kunne ikke nænne at bruge dem 💓

4 kommentarer:

  1. Hej Anja,
    det er sikkert nogen dejligt morsdagspynt :0) de er rigtig søde! jeg kan slet ikke finde ude af at hækle så meget, det er jeg ikke så tålmodig til...kh Ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulrike
      Tusind tak, skal du have!
      Åh, jeg kender godt det med, at der er hobbyområder, som man ikke har så meget tålmodighed til. Hos mig er det det, der skal laves ved en symaskine ;-)

      Slet
  2. Både din mor og svigermor er heldige -- supersøde sæt grydelapper :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Bella <3 Begge kvinder blev glade for dem. Hos dem begge hænger sættet fremme og pynter.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.