torsdag den 19. november 2015

Clue 2 er færdig - i morgen kommer nummer 3



Allerede søndag blev jeg færdig med clue 2 på sjalet "The Doodler", der er dette års mystery kal hos Westknit.

Denne uges clue var ikke så omfangsrig.
Der skulle strikkes tykke snoninger. Jeg troede ikke, at det var muligt at lave en snoning over 32 masker, men det kan man!



Denne gang skulle jeg kun bruge det lilla garn, der er farve B.
Jeg tror, at farve C skal i brug i clue 3, men jeg er absolut ikke sikker. Westknit har det med at overraske.
Jeg har valgt at ændre min farve C, som oprindelig var turkis. Hvad den nye farve skal være, er jeg lidt i tvivl om, men turkis passer ikke rigtigt til det multifarvede garn.

I morgen tidlig vil jeg så liiiige åbne min mailboks på Ravelry og se, hvad strikkepindene skal udfordres med ;-)


6 kommentarer:

  1. Hold op, hvor er den flot - virkelig flotte farver-:)

    SvarSlet
  2. Flot! Jeg har lige været i Amsterdam, hvor jeg købte garn til The doodler. Jeg har aldrig fulgt en engelsk opskrift og er ikke særlig god til engelsk, så det skal nok blive spændende. I forretningen Stephen & Penelope fik jeg at vide, at der er fora på nettet med strikketips og måske også en dansk version af opskriften. Er det noget du er stødt ind i?

    SvarSlet
    Svar
    1. På Facebook findes gruppen "Westknits KAL - Danish group".
      Desuden findes der også en dansk undergruppe på Ravelry. Søg på "Westknits mystery shawl KAL 2015“, hvor du finder den.
      Opskriften findes ikke på dansk.

      Slet
    2. Tak for hjælpen. Der vil jeg straks gå ind. Jeg har også fundet en engelsk / dansk oversættelse af strikkeudtryk, så det skal nok gå😊

      Slet
    3. FEDT! Så er du nærmest klar til at kaste dig ud i det - rigtig god fornøjelse!
      Hans opskrifter er til at forstå, selvom de er på engelsk. Der er link til videoer undervejs.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.