torsdag den 2. januar 2014

Instagram

Jeg må sige, at det er en platform, som jeg er blevet ret glad for - og endda hurtigt.

Da jeg oprettede min profil for ca 32 uger siden, havde jeg forinden fået lidt informationer af en kollega om, hvordan det fungerede med hashtags osv.
Redigeringsmulighederne i det er let at gå til, og ret hurtig kan man dele billeder fra hverdagen. Jeg synes også, at det er smart, at man også med det samme kan dele dem på andre sociale platforme fx Facebook.
Nogle gange kan jeg bruge en rum tid på at "surfe" rundt på forskellige hashtags, især kreative billeder.
Eneste udfordring for mig er det engelske, men det ender jeg med at finde ud af hver gang ;-)

Efterhånden har jeg også fundet en del bloggere derinde. Det er helt hyggeligt, og især ved julepyntsudvekslingen var det en let måde at komme i kontakt med de andre i min gruppe.

Jeg findes i øvrigt under brugernavnet "anjapigen80".

Det seneste billede fra mig på Instagram

3 kommentarer:

  1. Så vil jeg da lige finde dig derinde ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke helt fundet ud af instagram - endnu - men det kommer nok :-)l
    Jeg oprettede mig derinde i juleferien :-) Finder dig lige :-)

    SvarSlet
  3. Er selv på instagram - men er ikke på så ofte, vil da prøve og finde dig :)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.