torsdag den 14. juli 2016

DIY: Musemobilcover



Jeg har længe haft et meget slidt cover til min smartphone, men jeg har ikke fået lavet et nyt et - indtil nu.

Inspireret af bogrotten lå det lige for at lave en mus, og da jeg oveni havde noget gråt uldgarn liggende inden for rækkevidde, var ideen til et nyt cover der pludselig.

Jeg har hæklet det i vævehækling for at få lidt effekt, og for bedre at beskytte mobilen mod slag, har jeg hæklet coveret med et foer.




Mobilsleevet er hæklet til at passe en Sony Xperia Z3 Compact, så har du en anden smartphone, skal der laves nogle små ændringer.

Opskriften findes HER i linket.

Som ved mine andre opskrifter gælder:

Copyright: Zoomsnoren

Opskriften må anvendes i privat øjemed, og produktet må gerne sælges, så længe der ikke er tale om masseproduktion. Opskriften må dog ikke postes andre steder på nettet, sælges, videregives til andre pr. mail eller oversættes uden mit skriftlige samtykke.
Hvis din veninde også godt kunne tænke sig et eksemplar af opskriften, del da i stedet linket hertil. 



4 kommentarer:

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.